TwitterFacebookInstagram  |  Logga in  |  Ge en gåva  |  Insamling  |  English

Stöd via Datumlotteriet

DATUMLOTTERIET
Datumlotteriet är ett prenumerationslotteri med vinstchans varje månad på upp till en miljon kronor. Lotteriets överskott går till Prostatacancerförbundet och Bröstcancerföreningarnas riksorganisation, så även om du inte vinner så bidrar du till ett gott ändamål.

För 150 kr månaden får ditt lottnummer vara med i 1 557 dragningar. Vilket nummer du ska ha på lotten bestämmer du själv och prenumerationen kan du närsomhelst välja att avsluta. Har ditt lottnummer inte vunnit något under sex månader så är du dessutom helt kostnadsfritt med i en extradragning som kallas Extrachansen.

Köp dina lotter här

Statliga Lotteriinspektionen granskar lotteriet och kontrollerar alla dragningar och lotter. För mer information om lotteriet Klicka här.

GULDLOTTEN
Det finns även en lott som heter Guldlotten där lottericentralen och Guldfynd samarbetar med Bröstcancerfonden och Prostatacancerförbundet. Guldfynd säljer Guldlotten till förmån för Bröstcancerfonden och Prostatacancerförbundet.

Lotterna finns att köpa i alla Guldfynds butiker och kostar 20 kronor styck.

Läs mer om Guldlotten på Guldfynds hemsida

• Stöd kampen mot prostatacancer